keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

HUOMIO

Tajusin jo aikoja sitten, ettei blogityylinen sivusto sovi minulle alkuunkaan ^^ Pyydän anteeksi kaikilta jotka ovat joutuneet linkittämään sivuni useamman kerran.
Tekeillä on uusi projekti, mutta julkaisen sen vasta kun se on suurinpiirtein valmis. Kuinkahan monta sivua minulla on ollut yhteensä? *laskee* Ainakin yli 12 :D aika paljon, mutta suurin osa on poistettu ja tein ensimmäiseni varmaan silloin kun olin tokaluokkalainen, eli 6vuotta sitten :D
En päivitä täällä enää, muutakuin cboxia ja sähköpostia saa aina lähettää! :) GlitterTape@hotmail.com Minut löytää myös Radolasta nimimerkillä Inno-. Ihanaa kesää kaikille linkkilistalla oleville, kaikille satunnaisillekkin kävijöille ja kaikille muillekkin!
Lupaan yrittää parhaani projektini kanssa, olen opetellut html:ää kirjoista ja netistä.
Kiitos kaikille niille kolmelle henkilölle jotka lähettivät minulle koosteen innocencestä ! Se oli ihana.
Olisi kiva saada vielä kommentteja vielä tähän viimeiseen merkintään.

- Inno

1 kommentti:

  1. Himputti, olisit vain jatkanut! Tykkään tästä kovasti ja odottelen projektiasi innolla :D

    VastaaPoista